סדנאות לאנשי מקצוע

בשיחות רבות שערכנו עם א/נשים המתעניינים/ות בבדס"מ, פטיש, סווינג (swing), יחסים-פתוחים, פוליאמוריה וא-מיניות, נמצא כי לעיתים קרובת עולות תגובות לא מותאמות מצד אנשי מקצוע מתחומי הטיפול, היעוץ והחינוך. תגובות נפוצות שהתקבלו היו יחס-שלילי, שיפוטיות ואיבחון, עיסוק יתר ברצונות האינטימיים היחודיים וחוסר ידע בסיסי בעולמות התוכן הרלוונטיים.

מהצד השני, בשיחות עם מטפלים עולה סקרנות ורצון לדעת ולהבין טוב יותר את אורחות החיים, המשמעויות שלהן, את התהליכים שאותם אנשים עוברים והדרכים המטיבות לתת להם שירות.

כדי לענות על צרכים אלו, אנחנו מציעים את הסדנאות שלנו לגופים ולאנשים המספקים שירותים חברתיים, לדוגמא – בתי-ספר, קופות חולים, לשכות רווחה וקליניקות פרטיות. אלו מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע על הסדנאות הייחודיות והמרתקות שלנו, המועברות ע"י אנשי מקצוע המוכרים היטב עם תכנים, תהליכים וחוויות שכרוכים בנטיות אינטימיות שונות מתכתיבי הנורמה.

הסדנאות שלנו מכוונות לצרכים היחודיים של כל ארגון, אך מונות מספר אבני בסיס חיוניות להבנת הנושאים הללו – הבנת המונחים, הרקע ההיסטורי והמקומי, מודלים של חוויות חיים ודרכי עבודה רצויות עם אוכלוסיות אלו. כל אלו מספקים יסוד ראשוני להבנה חיובית יותר של רצונות אינטימיים ומיניים מגוונים ומקנים קרקע לבחינה מחודשת של המשתתפים את התפיסות שלהם אודות מיניות.

ליצירת קשר ולקביעת סדנאות ניתן להתקשר 0559-24-65-24 או למלא טופס פניה

גרעינים צבעוניים מפוזרים מסתדרים לשורות לפי צבע